قیمت ایمپلنت دندانی



عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت


قیمت ایمپلنت تابع عوامل مختلفی است که مهمترین آن، برند یا شرکت سازنده ایمپلنت است. براساس نظرسنجی‏ های انجام شده، ایمپلنت های کره ای، سوئیسی و امریکایی بسیار مورد تأیید و استقبال عمومی قرار گرفته است.



برندهای سازنده ایمپلنت


همانطور که گفته شد برند مهمترین عامل موثر بر قیمت ایمپلنت است در دنیا چیزی بالغ بر ۱۵۰۰ شرکت تولید کننده ایمپلنت دندانی وجود دارد، که محصولاتی با کیفیت ها و سایزهای مختلف و منطبق بر نیازهای متنوع مصرف کنندگان ارائه می نمایند. مهمترین انواع ایمپلنت عبارتند از:


 
 

ایمپلنت تری آی | ۳i
یکی دیگر از برندهای معروف امریکایی در زمینه ایمپلنت، برند ۳i می باشد که به دلیل طراحی خاص پایه یا فیکسچر به ندرت موجب تحلیل استخوان در بیماران می گردد. قیمت ایمپلنت های این برند نیز به نسبت بالا است.

ایمپلنت آسترا | Astra
طراحی ویژه این برند امریکایی موجب سرعت بخشیدن در روند استخوان سازی شده و بیشتر برای دندانپزشکی زیبایی و طرح لبخند توصیه می شود. تا به امروز کمترین گزارش تحلیل استخوان مربوط به برند آسترا است. قیمت این ایمپلنت نسبتاً بسیار بالا می باشد.

ایمپلنت زیمر | Zimmer
این برند امریکایی به دلیل طراحی بسیار خاص و ویژه ای که دارد، از برندهای بسیار فعال و معروف در دنیا محسوب می شود. قیمت ایمپلنت های این برند بسیار بالا بوده و مورد انتخاب تعداد معدودی از بیماران است. جالب است که بدانید، جنس پایه (فیکسچر) آن در طراحی های جدید به جای تیتانیوم، فلز تنتالوم است.


ایمپلنت اس آی سی | SIC
این برند سوئیسی قدمت خیلی زیادی ندارد اما در ایران بخاطر کیفیت بالا و قیمت نسبتا مناسب در برابر دیگر برندهای اروپایی بسیار پر طرفدار است.

ایمپلنت آی تی آی | ITI Straumann
این برند سوئیسی جزء پنج برند برتر جهان بوده و از تنوع قطعات بسیار بالایی برخوردار است اما به دلیل قیمت بسیار بالا و مقرون به صرفه نبودن کمتر استفاده می گردد مگر به درخواست خود بیمار.

ایمپلنت دیو | DIO
این برند امریکایی در کشور کره تولید می شود. در بررسی ها انجام شده رتبه چهارم را بین برندهای کره ای کسب کرده و از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار است.


ایمپلنت زایو | Xive
این برند آلمانی بسیار حرفه ای و در عین حال ساده بوده و از تنوع بالایی در پایه (فیکسچر) برخوردار است. قیمت محصولات این برند بسیار بالا می باشد.

ایمپلنت دکتر ایده | Ihdeh
این برند سوئیسی به دلیل قیمت بسیار پائین و سود آوری بالا بسیار مورد توجه برخی از پزشکان می باشد اما متاسفانه از نظر کیفیت و عمل کرد در جراحی و پروتز، برند ضعیفی به شمار می رود.

ایمپلنت اس پی آی | SPI
این برند سوئیسی سابقه بسیار بالایی داشته و توانسته از وزارت بهداشت درجه A کیفیت را کسب نماید. قیمت ایمپلنت این برند نسبتاً بالا می باشد.


ایمپلنت یوفیت | Ufit
این برند کره ای نیز در این ایران به دلیل کیفیت و قیمت مناسب بسیار مطرح شده و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

ایمپلنت دنتیوم(ایمپلنتیوم) | Dentium
این برند کره ای به دلیل سادگی در جراحی دندانپزشکی، بسیار مورد توجه بوده و جزء برترین برندهای کره ای به شمار می رود و با قیمت مناسبی که دارد مورد استقبال زیادی از مراجعین قرار گرفته است.

ایمپلنت آی دی آی | IDI
این برند فرانسوی مدت بسیار زیادی است که در کشور عزیزمان ایران مورد استفاده قرار گرفته است و علاوه بر قیمت مناسب دارای ویژگیهای منحصربه فردی نظیر طراحی خاص و کارآمد پایه می باشد.



ایمپلنت دندان به صورت قسطی


در کلینیک دندانپزشکی یاس شما می توانید در صورت عدم توانایی پرداخت در یک مرحله،هزینه ایمپلنت دندان خود را به صورت قسطی پرداخت نماییدبه طور معمول اقساط در دو مرحله می باشد. به اینصورت که در مرحله اول جراحی پنجاه درصد مبلغ پرداخت شده و در مرحله دوم و در زمان قالبگیری پروتز یا روکش دندان، پنجاه درصد باقی مانده پرداخت می گردد. لازم به ذکر است که فاصله بین مرحله اول و دوم درمان، به طور معمول ۳ الی ۵ ماه است. این زمان به نسبت نوع جراحی و شرایط فک و استخوان، متغیر بوده و شما عزیزان فرصت مناسبی جهت پرداخت قسط دوم خود در اختیار خواهید داشت.

خدمتگزاران شما در کلینیک دندانپزشکی یاس، آماده ارائه بهترین مشاوره جهت انتخاب یک ایمپلنت با بالاترین کیفیت و درعین حال مناسب ترین قیمت می باشند.



ایمپلنت ارزان


در ایمپلنت دندانی می بایست فاکتورهای قیمت و کیفیت با یکدیگر در نظر گرفته شود. بالا بودن کیفیت این درمان می تواند در آینده به شما ثابت کند که شما در واقع از ایمپلنت ارزانی استفاده کرده اید، چرا که با یک دید بلند مدت و استفاده از یک ایمپلنت با کیفیت، بالاترین رضایت و کمترین هزینه جانبی برای شما حاصل خواهد شد.
ما در کلینیک دندانپزشکی یاس می توانیم ادعای ایمپلنت ارزان را به شما ثابت کنیم زیرا ما با حداقل پرداختی از طرف شما تمامی درمانهایتان را از طریق متخصصان با تجربه انجام می دهیم. به این صورت که مرحله اول جراحی ایمپلنت شما توسط یکی از باسابقه ترین و مطرح ترین جراحان فک و صورت در سطح تهران انجام می گردد. در این مرحله پایه ایمپلنت، در استخوان فک قرار داده شده و این پایه جایگزین ریشه دندان شما خواهد شد.
در مرحله دوم، پروتز یا روکش ایمپلنت دندان شما توسط یکی از باتجربه ترین متخصصان پروتز این کلینیک انجام می گردد. این متخصص، روکش دندان شما را قالبگیری و پس از آماده شدن روی پایه ایمپلنت نصب می نماید. لازم به ذکر است، در این مرحله، انتخاب یک لابراتوار مطرح و با تجربه جهت تهیه بهترین جنس روکش دندان با تراش مناسب و پایداری بالا، از مهمترین ملزومات آخرین مرحله درمان شما می باشد. استفاده از خدمات این لابراتورها مستلزم پرداخت هزینه بیشتر از سوی کلینیک است. با این وجود کلینیک دندانپزشکی یاس جهت رضایت شما عزیزان، این انتخاب را با وجود پرداخت هزینه بیشتر انجام داده است.



قیمت ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی یاس


ممکن است در نگاه اول هزینه ایمپلنت بالا به نظر برسد اما این را به خاطر داشته باشید که در ایمپلنت بر خلاف سایر درمانها شما فقط یک بار هزینه کرده و نیاز به تکرار آن ندارید. قیمت هر واحد ایمپلنت در این کلینیک به نسبت برند انتخابی بیمار و بر اساس برندهای با کیفیت و مطرح کره ای و سوئیسی، از مبلغ ۲/۲۰۰/۰۰۰ تا ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان متغیر است.
برند کره ای یوفیت Ufit به دلیل قیمت بسیار مناسب (۲/۲۰۰/۰۰۰ تومان) و البته کیفیت قابل توجه، بیشترین درخواست را از سمت بیماران عزیز کلینیک یاس داشته و پس از آن برند معروف سوئیسی اس آی سی SIC، با قیمت ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان، با استقبال زیادی مواجه شده است.
قابل توجه اینکه درصورت درخواست بیمار، کلیه برندهای فرانسوی و امریکایی قابل ارائه بوده و بعد از انجام مشاوره بیمار با پزشک و تائید نهایی، در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه خواهد شد.


یکی از روشهای پیشنهادی ویژه کلینیک دندانپزشکی یاس برای عزیزانی که دندانهای فک بالا خود را به طور کامل از دست داده اند و شرایط پرداخت برای آنها مشکل است، استفاده از ۸ پایه ایمپلنت در فک بالا به جای ایمپلنت کل دندان ها می باشد. در این روش مجموع مبلغ پرداختی شما فقط  ۲۰/۳۶۰/۰۰۰  تومان می باشد. در این روش منحصر به فرد شما دیگر هیچ نگرانی بابت لق شدن دندانهای مصنوعی خود نخواهید داشت و در تمام طول عمر دندانهایی مشابه دندانهای دائمی خود را تجربه خواهید کرد.


نوع روش درمان

مبلغ (تومان)

توضیحات

۸ واحد ایمپلنت جهت فک بالا

۲۰/۳۶۰/۰۰۰

مناسب افرادی که هیچ دندانی در فک بالا ندارد

۷ واحد ایمپلنت جهت فک پایین

۱۸/۸۵۰/۰۰۰

مناسب افرادی که هیچ دندانی در فک پایین ندارند

اوردنچر روی ۲ واحد ایمپلنت با بار اتچمنت

۹/۴۰۰/۰۰۰

مناسب افرادی که هیچ دندانی در فک پایین ندارند و درخواست دست دندان دارند.

اوردنچر روی ۲ واحد ایمپلنت با بال اتچمنت 

۸/۵۰۰/۰۰۰

مناسب افرادی که هیچ دندانی در فک پایین ندارند و درخواست دست دندان دارند.

اوردنچر روی ۳ واحد ایمپلنت با بار اتچمنت

۱۱/۹۰۰/۰۰۰

مناسب افرادی که هیچ دندانی در فک پایین ندارند و درخواست دست دندان دارند.

اوردنچر روی ۳ واحد ایمپلنت با بال اتچمنت

۱۰/۷۰۰/۰۰۰

مناسب افرادی که هیچ دندانی در فک پایین ندارند و درخواست دست دندان دارند.

اوردنچر روی ۴ واحد ایمپلنت با بار اتچمنت

۱۴/۲۰۰/۰۰۰

مناسب افرادی که هیچ دندانی در فک پایین ندارند و درخواست دست دندان دارند.

اوردنچر روی ۴ واحد ایمپلنت با بال اتچمنت

۱۳/۰۰۰/۰۰۰

مناسب افرادی که هیچ دندانی در فک پایین ندارند و درخواست دست دندان دارند.


توجه داشته باشید که متخصص پروتز و جراح ایمپلنت با در نظر گرفتن شرایط فک متقاضی و نوع درمان، جهت دستیابی به بالاترین کیفیت و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی بیمار ، یکی از روشهای ذکر شده را با استفاده از روش بال اتچمنت یا بار اتچمنت برای شما عزیزان تعیین می نمایند.



کلینیک یاس بهترین انتخاب برای ایمپلنت دندانی


کلینیک دندانپزشکی یاس مفتخر است که با حضور جراحان مجرب و متخصص، با در نظر گرفتن بهترین نوع و کیفیت درمان و شرایط اقتصادی بیماران، می تواند بهترین مشاوره در انتخاب نوع ایمپلنت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

تعیین برنامه زمانبندی دقیق برای رفاه حال بیماران عزیز جهت انجام مراحل مختلف جراحی و چکاپ از وظائف مهم این کلینیک است.


تمامی اعضاء این کلینیک با تلاش دلسوزانه و شبانه روزی خود سعی در ایجاد رضایت خاطر شما عزیزان دارند.


تمامی حقوق این سایت برای کلینیک تخصصی دندانپزشکی یاس محفوظ می باشد.